Na regen komt... - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Na regen komt... - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Na regen komt...

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

12 Oktober 2011 | Turkije, Side

Hey, vandaag even een korte update! Leuk jullie reacties ook te lezen. Eergisteren ben ik alleen met de taxi naar Side geweest. Ahmed was 2 dagen niet zo fit, snotteren, koud en spierpijn! (watje/mietje) maandagmorgen hadden we trouwens de masage gehad! En Willem... niet van die tandlozen ;-) daarna nog even in de sauna geweest. Vandaag gewandeld rondom het hotel, nog even een uurtje aan het zwembad gelegen want toen brak er een wolk los, heel veel regen dus, met
hagelstenen.
Ik heb vandaag niet zoveel gegeten, even een dagje vasten, wat fruit. De komende dagen wordt het prachtig strand weer!! En kunnen we misschien savonds nog een keertje naar Side gaan. Want zondag vliegen we alweer terug naar nl. Xjes van ons.

• 12 Oktober 2011 - 18:45

Jetty En Henk:

Hoi boys,
    Jammer dat Ahmed enkele dagen wat snotterig is geweest. Dat komt waarschijnlijk omdat hij de hele zomer met z'n neus boven de ijsbak heeft gehgangen. Hopenlijk is hij alweer wat opgeknapt om nog enkele dagen te genieten, want het is alweer woensdag en dan komt het eindje alweer in zicht. Het blijft hier nat en herfstachtig. Hans R vroeg of het alweer zo geonweerd heeft. Dat herinnerde hij zich nog van vorig jaar dat Antonio daar zo bang voor was. Nog nieuwe foto's gemaakt? Laat nog eens wat zien? Nog veel zon en plezier gewenst,

Jetty en Henk

• 12 Oktober 2011 - 18:57

Gerda:

Heerlijk zeg nog een paar lekkere relaxte stranddagen.
    Hoe is het met die snottebel?
    Plat leggen in de zon en opwarmen!!!!!
    Geniet ernog van!!!!!