Regen opkomst :-( - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Regen opkomst :-( - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Regen opkomst :-(

Door: Antonio & Ahmed

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

05 Oktober 2011 | Turkije, Ankara

Hallo familie, allemaal hard aan het werk?

Wat genieten wij dan extra lekker weten dat jullie werken :-) flauw hè !! Hiero gaat het goed, we eten, zwemmen, sporten en genieten volop van het heerlijke weer. De zon doet goed zijn werk, we zijn al best bruin. :-)
Maar we krijgen REGEN, en wel 4 dagen ofzo. Je krijgt wat je verdient zeggen ze toch? Maar even nog niet aan denken... We hebben vanavond weer heerlijk gegeten, je kijkt je ogen elke keer uit als je langs al dat lekkers loopt. En dan die heerlijke toetjes hmmm. (heb er zelfs 4 opgegeten) Maar we sporten dan ook 2x per dag daarvoor! En vanmiddag heb ik met waterpolo fanatiek mee gedaan! Zelfs een paar keer gescoord. Haha hoe ouder hoe gekker, maar we vermaken ons goed! Ga de ijssalon maar naar hiero verplaatsen, druk, veel mensen en niet onbelangrijk de zon!! Mandy wil vast wel mee en marc kan hiero gelijk buschauffeur worden, gasten genoeg! 800 kamers alleen in ons hotel. Daar werken dan ook 600 personeels leden. Poetsen, poetsen en nog eens poetsen, alles is netjes fris en 24/7. Maar goed het is echt een aanraden hiero! Wie weet als jetty 66 jaar wordt of henk 71 kunnen we samen hier naar toe. Genoeg voor vandaag verteld, we gaan ons klaarmaken voor het gevangenis thema. Groeten en kusjes van ons. :-)

• 05 Oktober 2011 - 19:10

Ariejela:

Je heb gelijk hoe ouwe hoe gekker haha!!
    Veel plezier nog..

Xx

• 07 Oktober 2011 - 16:00

Jetty En Henk:

Leuk om jullie verslag weer te lezen. We kunnen ons indenken dat jullie het reuze naar de zin hebben. De ijssalon verplaatsen is oké, maar Mandy en Marc meenemen gaat niet lukken. Nederland is nog steeds goed en leuk. Leuk idee om ons uit te nodigen. Antonio, jij wordt volgend jaar toch 45. Kan je vast beginnen met sparen. Hoe was het in de gevangenis? Zeker vastgehouden of zijn jullie doodgeregend? We wachten op een nieuw verslag.

Groetjes,
    Jetty en Henk.