Heerlijk aan het genieten... - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Heerlijk aan het genieten... - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Heerlijk aan het genieten...

Door: Antonio & Ahmed

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

03 Oktober 2011 | Turkije, Side

Hallo allemaal,
We hebben vannacht heerlijk geslapen. Het bed ligt fantastisch. Dus de gebroken uurtjes van de nacht ervoor hebben we weer mooi ingehaald :-)
Leuk ook om jullie reacties op ons verslag te lezen!
Vanmorgen hebben we eerst heerlijk ontbeten en zijn we daarna aan het zwembad gaan liggen. Niet veel later werden we door het animatieteam gepord om aan het aqua-gym mee te doen. We waren wel in voor een beetje beweging. Het was erg leuk en gezellig onder elkaar met de andere vakantiegangers. Ook hebben we meegedaan met een waterspel waarbij er heel veel gekleurde ballen in het water werden gegooid en ieder team zo snel mogelijk alle ballen van zijn eigen kleur in de daarvoor bestemde bak moest zien te krijgen. Wij werden 2e, maar het had niet veel gescheeld ;-)
Voor de lunch zijn we naar de sportschool gegaan en hebben we daar weer wat calorieen verbrand (dat moet wel, als je al die lekkere gebakjes bij het avondeten wilt blijven eten :-P).
Vanmiddag was er om 14.15 uur een informatie-bijeenkomst van Corendon, de maatschappij waar we deze vakantie hebben geboekt. Alleen was die gids er niet. Na 20 min wachten zijn we vertrokken. We hebben de receptioniste (jullie weten wel, die met het olifantengeheugen) verteld dat ze maar tegen diegene moest zeggen dat we hebben zitten wachten.
Toen we haar ook vertelden dat de batterijen van onze afstandbediening van de tv leeg waren, belde ze gelijk de 'concierge' op. Ze hoefde niet eens aan ons het kamernummer te vragen: die wist ze uit haar hoofd! Onvoorstelbaar. Ze zegt, dat ze van alle gasten die zij incheckt het kamernummer uit haar hoofd weet, en ze hebben niet 10 kamers, maar meer dan 800! En zo vriendelijk dat ze tegen iedereen is. Zulke medewerkers moet je rijkelijk belonen!
Vanmiddag lekker gezwommen en.....Ahmed heeft 3 ijsjes op :-S ....jullie raden het al: die hebben we niet veel later weer in de sportschool allemaal verbrand :-)
Na het sporten lekker gedoucht, even tv gekeken naar een programma op Animal Planet. Ging over verschillende hondenrassen. En ook de chihuahua kwam voorbij, moesten we gelijk aan Odie denken! Was erg leuk om te zien.
Daarna zijn we rond half 8 rustig aan lekker gaan eten. Lapjes draadjesvlees, heerlijk mals! En ja, we hebben niet veel van de gerechten gegeten, omdat wij ons nog aan de toetjes wilden verschanzen. En pracht dat het eruit ziet.
Nu in het cafe zijn we de laatste worden van dit deel van ons verslag aan het tikken. Goede internetverbinding trouwens. Snel! Heerlijk om zo je vakantie hier te kunnen vieren. Lekker ontspannen.
Zodadelijk gaan we even op de spelletjes-braderie kijken die ze vanavond organiseren. Ze noemen het Oktober Fest. Er loopt zelfs 1 van de medewerkers in een Lederhose (schrijf je het zo?) rond voor deze gelegenheid rond. Haha.
We genieten met volle teugen. Tot de volgende keer!
Groetjes en kusjes van ons uit een warm Side.

• 03 Oktober 2011 - 18:17

Henk/Jetty:

Hoi smulpapen,

Het is hier ook nog prachtig weer, maar er is verandering op komst. Ma en ik zijn gisteren ruim 30 km wezen fietsen over de dijk en langs de grift, daarna veenendaal in en vervolgens vis Ede weer naar huis. Ook vanavond he bben we nog een km of 15 gefietst. Ma is erg in haar sas met het electro monster. ( luie wijven fiets)
    Fijn dat jullie je vermaken en ook nog wat kunnen sporten met andere
    leuke vacantie gangers. Nog veel plezier en tot schrijfs.

Doei,
    Jetty en Henk.

• 03 Oktober 2011 - 18:23

Jetty En Henk:

Zojuist jullie foto,s bekeken, die hadden we nog niet gezien. Geen wonder dat jullie je verheugen om de eetzaal in te gaan. Dat ziet er allemaal even aantrekkelijk uit. Maar ieder pondje gaat door het mondje. Maar je kunt je hart ophalen in de sportzaal dan gaan die extra pondjes er ook weer snel van af.
    Eet smakelijk en sport ze. Geniet er van.
    Jetty en Henk.