Reis overleefd en eerste dag op resort - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Reis overleefd en eerste dag op resort - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Reis overleefd en eerste dag op resort

Door: Antonio & Ahmed

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

02 Oktober 2011 | Turkije, Ankara

Gisteravond hebben we de laatste bak ijs gedraaid van het seizoen :-( best wel een gek idee. Daarna hup naar de verjaardag van Henk, die 70 geworden is!
We hadden niet veel tijd om uit te rusten, want de volgende ochtend, al heeeel vroeg, zouden we gaan vliegen, om 04.30 uur.
Het had een slopende nacht kunnen zijn, als we thuis niet op teletext hadden gekeken om onze vertrektijd te checken. De vlucht was namelijk met 1,5 uur vertraagd!
Toen we daar aankwamen, kregen we te horen dat we NOG later zouden vliegen. Al met al, gingen we om 07.45 uur de lucht in. Een vertraging van bijna 4 uur.
Maar verder verliep alles prima. Dit hebben we bij aankomst op het vliegveld van Antalya gevierd met een lekkere Chicken Burger van de Burger King! Want hier mag ik (Ahmed) wel alles eten :-)
We kwamen halverwege de middag aan bij het hotel. Heeeel verrassend, werden we herkend door de receptioniste. Geheugen van een olifant!
We konden gelijk de kamer op, waar alles tip-top in orde is. Om geen tijd te verspillen hebben we meteen de zwembroeken aangetrokken en zijn we een poosje aan het zwembad gaan liggen. Maar niet lang. We hebben ons namelijk voorgenomen om deze vakantie ook veel te sporten. Om 17.30 uur zijn we naar het fitness-centrum gegaan, daarna gerust en zojuist hebben we het heeerlijke eten op. Je kijkt je ogen uit, vooral bij de desserts! Maar we hebben het wel rustig aan gedaan, hoor ;-)
Nu een kopje thee en een beetje chillen.
Morgenochtend willen we eerst heerlijk even sporten en daarna aan de dag beginnen!
Fijne avond en alvast trusten, wordt vervolgd!

• 02 Oktober 2011 - 19:20

Henk/Jetty:

Leuk jullie bericht te hebben gelezen. Jamer dat jullie wat later zijn vertrokken, maar fijn dat jullie reis voorspoedig is verlopen. Het is niet zo verwonderlijk dat jullie direct werden herkend. Twee van die knappe, jonge stoere mannen. Jullie hebben wel goede voornemens wat betreft het sporten maar is het niet te warm of is er airco de fitness ruimte? Ook nog bedankt voor jullie mooie ontroerende bijdrage aan het boek. Ik heb het met veel plezier gelezen. Vanmiddag nog een bakje wezen doen bij Mandy. Het was erg druk in de ijssalon. Veel plezier en een fijne voortzetting van jullie vakantie. Tot schrijfs. Liefs ma en pa.

• 02 Oktober 2011 - 21:01

Willem En Carla:

We hadden op Airport Antalya al gezien dat er vertrek en daardoor aankomst strubbelingen waren geweest. Nu kan het grote genieten beginnen in het mooie Turkey. Veel plezier geniet van alles en vooral samen. Tot een volgende keer Carla en Willem

• 03 Oktober 2011 - 18:49

Gerda:

dat klinkt super!!!!!!
    lekker eten, relaxen en stak thuis komen......
    Geniet ervan!!!!
    xxxxxxxxxxxxxx