Welcome in Venezia - Reisverslag uit Venetië, Italië van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Welcome in Venezia - Reisverslag uit Venetië, Italië van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Welcome in Venezia

Door: Antonio & Ahmed

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

31 Mei 2010 | Italië, Venetië

Na onze stop bij het wegrestaurant vlakbij Udine, is het daarna vlot gegaan. Het was heerlijk weer. Voordat we weer op de motor stapten, hebben wij ons eerst van een aantal veel te warme kledingstukken verlost. Dus: regenbroeken in de tas en de voering uit de jas :-) Het hotel was niet moeilijk om te vinden. Zodra we van de motor afstapten hebben we elkaar eerst een flinke high-five gegeven. We hadden onze eerste bestemming op de motor bereikt. Het was dan ook een afstand van 384 kilometer. We hebben er langer over gedaan dan volgens het boekje (wie vertrouwt die tegenwoordig nog :-) ) Dit had te maken met factoren als regen, harde wind (waardoor we flinke door elkaar werden geschut) en de vele korte pauzes. Maar het hotel is het waard. Het ziet er prachtig uit, en confort ten top. We hebben zelfs al gretig gebruik gemaakt van het 'wellness' gedeelte, met een sauna, Turks(Ahmed's)stoombad en de heerlijke douche, waar zelfs gearomatiseerde nevel uit kwam: eucalyptus!!
Ooh ja, vanavond zijn we voor het welnessen ook eventjes weggeweest om de buurt te verkennen en....schandalig, maar eerlijk: we zijn gaan Mac'en...
Morgen willen we er vroeg uit, dus om 7 uur ontbijten. We hebben al van de receptioniste begrepen, dat we maar tot een bepaald punt met de motor kunnen komen. Daarna moeten we verder met de watertaxi naar het beroemde San Marco plein. We willen tot een uur of 2 in de middag in het centrum blijven. Daarna broem, broem, naar Locarno. Daar hebben we in het Ibis-hotel onze volgende overnachting. Maar dat is eerst nog 386 kilometertjes maken.
P.S:
Jetty: de Sissybar zit heerlijk. Ik kan lekker achterover leunen, maar alles heeft een keerzijde. Ik moest vandaag zelfs een espresso achterover slaan om niet in slaap te vallen :-)
Marc: voor de DomDom hebben we een oplossing, namelijk 'alleen aanzetten als we de weg kwijt zijn'of bij twijfelgevallen.
Jeeltje: jij schrijft iets in het Italiaans, maar Antonio is geen echte Italiaan. Voor het geval je het nog niet wist :-)
Noot aan Mandy: woensdag gaat de zon ook in Wageningen voor jullie schijnen, dus lekker ijsjes scheppen :-)

• 01 Juni 2010 - 06:45

Mandy:

het schijnt inderdaad lekker weer te gaan worden! of dat zo z'n voordelen voor jullie heeft, want op = op. :P
    haha veel plezier vandaag ik Ventië en Locarno.

• 01 Juni 2010 - 10:15

Ariejela:

nou jullie hebben het wel heel mooi..
    en jammer dat je geen Iteliaans kan..
    veel plezier nog daarzo

• 01 Juni 2010 - 10:27

Carla En Willem:

Zo te lezen en te zien vermaken jullie je prima en dat doet ons goed. We blijven jullie volgen [alleen waar dat ons mogelijk is gemaakt] Veel liefs Carla en Willem

• 01 Juni 2010 - 10:34

Henk En Jetty:

hallo jongens hier een berichje uit zonnig bennekom hebben jullie al een over heerlijke pizza gegeten. Leuk om zo contact te hebben. Nog heel veel plezier en kijk goed uit. Groetjes pa ma en youri

• 01 Juni 2010 - 18:51

Mandy:

hé hallo, hoe is het daar? nog geen motorziek? maar ik had eeen vraag.. ik krijg de schommelstoel! yesyeas!:D mama gaat die morgen ophalen, maar is het dan goed dat ik hem op het terras boven bij jullie ga schuren en verven? ik hoor het wel, en ben benieuwd naar het verslag van vandaag!