Slaaptrein overleefd :-) - Reisverslag uit Udine, Italië van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Slaaptrein overleefd :-) - Reisverslag uit Udine, Italië van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Slaaptrein overleefd :-)

Door: Antonio & Ahmed

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

31 Mei 2010 | Italië, Udine

Na ons vertrek gisteren vanaf de BBQ hebben we tot aan Düsseldorf regen gehad, toen we daar aankwamen waren we dan ook zeiknat en stonden we te bibberen. Ooh ja, TomTom hield er halverwege al mee op, batterij leeg :-( Maar goed, we waren op tijd bij de trein. Na de motor op de trein gezet te hebben, hebben we onze slaapcouchette opgezocht. Bleken we het te delen met een oudere meneer en mevrouw (hij bleef maar kletsen en kletsen in het Duits, de helft verstonden we niet), en een andere motormuis. Na een redelijke nachtrust (onze cabinegenoten moesten er vanochtend vroeg om half 6 uit bij München), kwamen we vanochtend volgens schema om 09.54 in St.Veit aan. Nadat Antonio de motor van de trein af had gereden (spannend, het was erg laag. Hiju moest dan ook bukken), zijn we eerst even snel naar Fini gereden. Vanaf het station kon je het kerkje al zien staan :-) Zij was erg verbaasd, maar erg blij dat we even langskwamen. Ze was met haar achterkleindochter (zie foto). Na een kopje thee en een stukje tulbandcake hebben we afscheid genomen en zijn we echt met de tour begonnen. De eerste bestemming op de route was Flachau, daar heeft Antonio de pistes laten zien waar ze altijd heen gingen. Daarna zaten we direct op de snelweg en karren maar, richting de grens. We vielden van de ene verbazing in de andere. Het is er werkelijk prachtig. Gigantische bergen, waarbij je je als een kleine mier voelt. Het weer viel reuze mee, behalve toen we in Flachau waren. Toen heeft het even hard geregend. Tunnel door tunnel (misschien wel 20!) zijn we nu 100 km voor Venetië. Dit stukje schrijven we nu bij een wegrestaurant. Antonio heeft Carpaccio op en ik een espresso, begon te sukkelen achterop :-) Vanavond zullen we nog een stukje schrijven vanuit het hotel in Venetië. Tot dan! Groetjes van ons.

• 31 Mei 2010 - 15:17

Mandy:

Ha super leuk, dat je ook echt langs fini bent gegaan!

• 31 Mei 2010 - 15:18

Jeeltje :

aah is dat finnie ik had haar wellees op een foto gezien dit is ook wel leuk voor marc om te zien...
    Maat wel lekker geslapen in de trein veel plezier nog en hopen dat het mooi weer word hij de Itelianen..
    E metterli lì, ma il saluto ..

xx ariejela

• 31 Mei 2010 - 15:47

Henk En Jetty:

hallo jongens

Fijn dat jullie bij Fini zijn geweest en genieten van het mooie Oostenrijk. Nog een goede en veilige rit naar Venetië en nog veel plezier gewenst.Dikke kus van ons.

• 31 Mei 2010 - 17:31

Johan:

Hey,
    Leuk dat jullie een stukkie schrijven.
    Veel plezier in Venetië.

ciao, Johan

• 31 Mei 2010 - 18:57

Marcie:

hallo A&A

jammer van de slechte weer
    maar wel leuk dat je langs fini bent geweest en bij flachau
    jammer van de tomtom was heel domdom

x marc