Eten bij de Chinees - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Eten bij de Chinees - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Eten bij de Chinees

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

31 Oktober 2012 | Turkije, Side

Gisterenavond zijn we na het heerlijke avond eten naar het centrum in Side geweest met het busje! Heerlijk winkeltjes gekeken en wat verse jus gedronken. Vanmorgen waren we vroeg uit de veren, omdat we we via Arke reizen een hamam behandeling hadden geboekt. We stonden netjes op tijd buiten bij de poort toen de bus ons precies om 08.55 uur kwam ophalen. Eerst 20 min in de sauna daarna de hamam behandeling (wassen) even rusten de toen een heerlijke klassieke massage hup het busje weer in richting ons hotel. Inmiddels was de zon ook weer tevoorschijn want we gingen met lichte regen weg. Vanavond gaan we eten bij het Chineese restaurant (je kunt bij dit hotel in 7 verschillende restaurants eten euhm stoer hé!) Afwachten of het lekker is anders kunnen we nog altijd snel naar ons vaste buffet restaurant.

Morgenvroeg gaan we met de bus mee naar mavgat een van de grootse markten hiero 15 min. rijden. Daarna gaan we door met een groep (via Arke) naar een prachtig meer Daar gaan we met een boot varen, waterval bekijken en kunnen we ergens zwemen :-), .Zal ook wel nodig zijn het wordt morgen namelijk 28 graden onbewolkt! Hans en Jacolien gaan morgen ook naar de markt toe misschien dat we elkaar daaro zien.

Het is hiero nu al lang weer donker best raar 16.30/17.00 uur en het is donker ook wel gezellig.

Nou ik stop met schrijven en ga me even opfrissen om 19 uur worden we verwacht. Groetjes en een dikke kus Antonio en Ahmed

• 31 Oktober 2012 - 19:00

Jetty En Henk:

Hallo jongens,

• 31 Oktober 2012 - 19:13

Jetty En Henk:

Hallo jongens,

Ik heb jullie gemist in de quote 500, maar ik geloof zo langzamerhand dat jullie daar wel naar leven. Chineesje, sauna, massage en dan weer in de zon met z'n 28 graden. Wat een bofferds hé. Maar na zo'n lange zomer van non stop ijs maken en verkopen is het natuurlijk wel verdiend. Toen lagen wij in de zon aan het Balatonmeer. Hier was het vandaag ook een mooie dag. Zon en ongeveer 10 graden. Vandaag wezen tuinieren en nog wat geschilderd. Ma is bij Gerda en Rob geweest en is daar aan het hobbyen gegaan. Daar is ze een kei in zoals jullie weten. We vermaken ons zo best. Doe morgen de groeten aan de fanilie Rozeboom. Geniet er van en tot schrijfs.

Liefs van Ma en Pa.

• 31 Oktober 2012 - 20:24

Mandy:

Nounou 28 graden, lekker hoor.. Ik weet niet waar opa was maar hier was het alles behalve lekker, gewoon ijskoud! Leuk al die activiteiten, vooral die hamam en marktennnnn! kijken, kijken en niet kopen. Mijn examen is gisteren voor mijn gevoel goed gegaan! Nu drie weken op de uitslag wachten.

Fijne vakantie, xxx!

• 31 Oktober 2012 - 21:58

Gerda:

zo, lekker schoon, fris en fruitig?
    Naar de chinees? dacht dat jullie in Turkije waren.....!
    Sambal bij?
    Leuk markten kijken, geen valse waar kopen he! gaat de handel kapot mee....
    Waar jij van? olland? kom beij mije zien>>>je kent het wel.
    Veel plezier nog en geniet ervan,
    Gr Gerda x