Alles gepakt! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Alles gepakt! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Alles gepakt!

Door: A&A

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

28 Oktober 2012 | Nederland, Wageningen

We zijn er weer klaar voor! De koffers zijn gepakt. Dat ging snel, want we zijn pas woensdag teruggekomen uit Spanje, Benidorm. Dus, wat we moeten meenemen, zit nog fris in ons geheugen. Over fris gesproken: Jetty heeft alles weer voor ons gestreken :-)

Alles is dubbel gecheckt en de tickets zijn uitgeprint. De kliekjes opgegeten van de verjaardag gisteren. Nu nog de laatste dingetjes in huis opruimen en dan straks naar bed. We moeten er namelijk weer vroeg uit, om half 6 vliegen we vanaf Schiphol met Arkefly richting Antalya.

Meer volgt vanaf onze vakantiebestemming, het prachtige Side, op het fijnste resort dat er bestaat.