Voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

21 Mei 2010 | Nederland, Wageningen

We zijn volop bezig om alles in orde te maken voor ons reisje! Afgelopen week zijn we bij Motorhuis de Valkenier in Barneveld geweest. Daar heeft Ahmed een nieuwe motorjack, laarzen en een systeemhelm gekocht, want de ouwe helm: die had geen mondstuk en voor zo’n lange tour is het best prettig als je goed ingepakt op de motor zit! Ooh ja, hij rijdt zelf nog geen motor, maar zit achterop :-P En…we hebben ook iets gekocht waarmee je met elkaar onderweg kunt praten, een intercom. En als we even geen zin hebben om te praten, zetten we de radio aan, want dat heeft ie ook :)
Ook hebben we deze week de verschillende hotels geboekt en een plekje gereserveerd in de slaaptrein. Het is een prettige gedachte, dat we straks direct naar het hotel kunnen en niet hoeven te zoeken. Want na aardig wat kilometers op de motor te hebben gemaakt, hebben we daar natuurlijk totaal geen zin in :-S
Volgende week doen we ook even de verzekering voor de motor regelen, voor het geval we met pech langs de snelweg staan…afkloppen!! Maar daar willen we wel op voorbereid zijn.
En we hopen, dat we straks net zulk lekker weer hebben als nu in Nederland, heerlijk :)