Zonneschijn 28 graden - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Zonneschijn 28 graden - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Zonneschijn 28 graden

Door: A&A

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

05 November 2012 | Turkije, Side

Hallo allen,

We hebben een paar dagen niets van ons laten horen...dat noemen ze echt vakantie: heerlijk :-) Maar nu toch een update.

We hebben de afgelopen paar dagen heerlijk weer gehad. De zon scheen volop. Dit weer blijft als het goed is, tot donderdag.

Vrijdagavond hebben we met Hans en Jacqueline afgesproken in Side. Was gezellig. Ze hadden bedrijfskleding laten maken. Daar zijn we ook nog even wezen kijken of alles goed was gegaan.

Gisteren en vandaag hebben we ons lekker op het ressort vermaakt. Eten, zon, zwemen en dan weer eten. Dat dan 3x per dag. Erg vervelend hè?

En nee, we eten ons niet stampend vol hoor! We kijken goed wat we in ons goddelijke lichaam stoppen :-))

We hadden naast onze kamer een stel dat pas getrouwd was (Turken). Als ze hier op het ressort een kinderboerderij hadden gehad, dan was die nu al overbevolkt geweest met konijnen :-))
Gelukkig zijn ze vertrokken, worden we niet meer 3x per nacht wakker, wat kon ze schreeuwen :-))

Ik (antonio) ben snot verkouden geworden, zit vanavond met tokotolin en een zakdoekie onder me neus. Ik wil nu niet verkouden zijn pffff.

Hoe is het bij jullie allemaal? Druk, regen, ziek, of lekker bezig? Nou we hopen op veel leuk reacties.

Als we ooit de staatsloterij winnen nemen we jullie allemaal mee! Gezellig naar Side (voor 1 weekje maar)

Doei doei kusjes van ons.

• 05 November 2012 - 19:35

Mandy:

Hée, 28 graden zooo lekker hoor! Ik heb m'n sjaal + handschoenen en Odie zijn truitjes al aan hoor met wandelen.. Het heeft ook wel weer wat hoor, maar 28 graden heeft meer! Gisteren een hele leuke dag gehad, Chihuahua puppie's wezen kijken bij een vriendin (misschien hebben jullie de foto voorbij zien komen op twitter?)! Ben helemaal verliefd, maar eerst school klaar dus nog een jaartje wachten.. *smile*

Nou veel plezier, ik lig lekker met een kruik en een fleece kleedje op de bank!

xoxo Mandy & pootje Odie

• 05 November 2012 - 20:42

Etty En Henk:

Hoi bofkonten,

Wat lekker hé, met al die dagen zon. Hier was het vandaag af en toe weer wat regenachtig. Vrijdagavond is Marc op visite geweest en zaterdag zijn we bij Oma in Leystad geweest. Daar was alles oké. Zondag was het kofiedrinken bij ons. Gezellig zo allemaal bij elkaar. Ik lees dat jullie gestoord werden tijdens jullie nachtrust. Daar heb je je toch niet aan geérgerd? Beter dan dat ze ruzie maken. Anders had je oordoppen in kunnen doen. Het is nu wel een goede tijd om jonge konijnen te maken zo net voor de kerst. Dan stijgen de prijzen meestal. Het is wel vervelend dat jullie drie keer per dag al die lekkere hapjes voor je zien staan. Het lijklt wel lastig om dan een verantwoorde keus te maken uit zo veel lekkers. Jammer dat je verkouden bent. Ma is ook niet erg lekker, verkouden en wat keelpijn. Gaat hopenlijk snel weer over. Fijn weer een bericht te hebben ontvangen Nog veel plezier de laatste dagen en tot schrijfs.

Jetty en Henk

• 05 November 2012 - 20:42

Etty En Henk:

Hoi bofkonten,

Jetty en Henk

• 06 November 2012 - 21:37

Willem En Carla:

Hallo Boys, Sorry dat we even niets van ons hadden laten horen. Wel allen reisverslagen gelezen, en komen tot de conclusie is dat jullie je helemaal vermaken. En dat is ook de bedoeling van een welverdiende vakantie, in het warme Turkeij. Kom niet teveel aan van al het lekkers dat ze daar hebben. Ook zal het wel de moeite waard zijn geweest op een katamaran over die mooie plas. Nu de laatste dagen nog vol maken, maar dat ook wel lukken. Geniet met volle teugen en tot........ Groeten van Carla en Willem