Tegenvallend weer - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Tegenvallend weer - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Tegenvallend weer

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

02 November 2012 | Turkije, Side

Hallo allemaal,

Het weer sloeg vandaag om. Het bleef tot 15.00 uur zwaar bewolkt. Er lag ook bijna niemand bij het zwembad. We waren op tijd voor de aquagym s' ochtends, maar we waren maar met z'n tweeën, daarom ging het niet door.

We hebben een beetje gelanterfant, in de sauna geweest, en een beetje geïnternet. Zojuist hebben we het warme eten weer gehad en gaan zometeen weer met het busje naar het centrum van Side, waar we met Hans en Jacqueline hebben afgesproken om wat te gaan drinken.

Een kort verslag vandaag, maar er was ook niet veel te melden. We hopen op mooi weer en dat de voorspellingen voor morgen wel kloppen.

Groeten van ons