Zonder kleerscheuren aangekomen! - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu Zonder kleerscheuren aangekomen! - Reisverslag uit Side, Turkije van Antonio & Ahmed Mulder - WaarBenJij.nu

Zonder kleerscheuren aangekomen!

Door: Ahmed en Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antonio & Ahmed

29 Oktober 2012 | Turkije, Side

Lieve mensen,

We hebben een goede vlucht gehad, op een beetje turbulentie na. Na aankomst op de luchthaven in Antalya, merkten we dat ze de doorstroming bij het visum-loket en douane flink hebben verbeterd. We hebben niet in de rij hoeven staan, ondanks dat het halve vliegtuig ons al voor was gegaan.

Na de koffers van de band gepakt te hebben, liepen we snel naar buiten om te ervaren hoe warm het was. Nou: de zon scheen volop! Heerlijk. En dan te bedenken dat het al bijna november is.

We zaten in een grotere transferbus dan voorgaande jaren, met een hartstikke leuke reisleidster. Zij vertelde van alles tijdens de 1 uur durende rit naar ons hotel. Wisten jullie bijvoorbeeld dat Turkije voor 90% zelfvoorzienend is, en dat ze dus bijna niets importeren? Zo leer je nog is wat (en Ahmed ook :-) ).

Bij aankomst in het hotel zagen we dat onze vriendin van voorgaande jaren (receptie) nog steeds werkzaam is. Jullie weten misschien nog wel: het meisje dat van alle gasten die zij incheckt, het kamernummer uit het hoofd weet! Toen ze zag dat we in de rij stonden, gebaarde ze al: ze herkende ons meteen. Leuk om te zien, hoe ze zo vriendelijk en warm met de gasten omgaat.

Maar goed: we zijn binnen! En voordat we zelfs de kamer hadden gezien, hebben we eerst een gebakje gegeten bij de patisserie :-) Hoe kan het ook anders?!

Daarna de koffers uitgepakt en richting zwembad en zee vertrokken. Lekker weertje nog om in de zon te liggen. Hij is nog sterk! Maar het is wel vroeg donker, rond 17.00 uur al. En de klok is hier zelfs nog een uur vooruit.

Na het zonnebaden nog even een dutje gedaan, ons opgefrist en richting dinerzaal gegaan. Heerlijk, maar niet te veel gegeten. En nu dus dit verslagje aan het tikken in de lobby, onder het genot van een kopje kruidenthee.

Om 21.15 uur gaan we uiteraard naar de animatie in het openlucht-theatertje van het hotel. Ze gaan vanavond The Beauty & The Beast opvoeren. En zo te zien, hoeft het aan het decor in ieder geval niet te liggen.

Fijne avond allemaal, slaap lekker alvast en groetjes van ons.

• 29 Oktober 2012 - 20:22

Henk En Jetty:

Hoi boys,

Fijn dat julle een goede reis hebben gehad en dat alles op het vliegveld zo vlot verlopen is. Wat en boffers met dat lekkere weer. Hier is regelatig een beetje regen gevallen en vanavond een aantal flinke buien. Pas op jullie pincode met zo'n balie medewerkster die alles zo goed onthoudt. Een gezellige avond bij Beauty en de Beast en voor straks, welterusten en morgen gezond weer op.

Groetjes vanuit de Berkenlaan.

• 29 Oktober 2012 - 21:22

Gerda:

Nou dat klinkt weer super!
    Hier een echte herfstdag vandaag!
    Vanmiddag filmpje gehuurd samen met mijn kreupele man,
    na de marathon gister gelopen te hebben!!!!!top he.....
    Morgen weer aan het werk,
    geniet ervan samen.

Niet te veel snoepen he met al die bak lava!!!!!!!

• 30 Oktober 2012 - 22:54

WILLEM En CARLA:

HALLO ANTONIO EN AHMED, FIJN DAT ALLES WEER PIEKFIJN VOOR ELKAAR IS. DUS DAT IS EN WORDT WEER VOLOP GENIETEN. NA EEN PERIODE VAN HARD WERKEN IS HET FIJN DAT EEN WELVERDIENDE VAKANTIE OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN BEHOORT. GAAN JULLIE OOK NOG HET LAND IN OM ANDERE DINGEN TE BEKIJKEN.? HET IS EEN PRACHTIG LAND MET ONTZETTEND LIEVE MENSEN HE? WE ZULLEN AAN JULLIE DENKEN EN VOLGEN GENIET VAN ELKAAR EN HET MOOIE RESORT. GROETEN VAN ONS EN TOT ....... CARLA en WILLEM